Kimn200
Iron
Can someone please give me some reputation, im not gonna gice it anymore please and i want a colour for my name please
No i mean like 366here it is, don't spend it all
gift me 500 rep and ill glaze youaight
not for me tho, i just have to be patient
mark be solution patient just boyo asCan someone please give me some reputation, im not gonna gice it anymore please and i want a colour for my name please
can you tell Admincel I'm interested in becoming a co-ownercheers!

Dior already is one jfl, the space is filled alr boyo.can you tell Admincel I'm interested in becoming a co-owner![]()
i donated but it didnt count did it?ur 50 is done nigga
i don't see 0 as a number, so i give you only 5gift me 500 rep and ill glaze you
staff, can you bring back gifting negative rep?Me too pls
i already gived it 7 is uselessi will give you 300 reps, you only need to do this:
Click on the middle icon (The one with the gift box)
View attachment 50010
After that, this will show up
View attachment 50011
you have to write 7 here:
View attachment 50012
like this:
View attachment 50013
After all of that, click on the Donate button:
View attachment 50014
isten ill give you the method if you go to my profile and rep all my postsOk I dont have 50
if you have repped atleast 500 by tmr tag me and ill show you the methodi already gived it 7 is useless
Looks like someone isn’t getting the 300 reps. Bad for youi already gived it 7 is useless
Here’s the color for your name. You didn’t specify whether you want just a picture or an edit on the forum tooCan someone please give me some reputation, im not gonna gice it anymore please and i want a colour for my name please
(Mark as solution)nigga thought reps would give him a username colour
Please don't use the N-word. This is a racial slur-free environmentbring back your old profile nigga
nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger niggerPlease don't use the N-word. This is a racial slur-free environment
adhd-cel with the anime pfp. was it jojo? idk, im dumb.Which one?