Looksmax - Men's Self Improvement Forum

Welcome to the ultimate men’s self-improvement community where like-minded individuals come together to level up every aspect of their lives. Whether it’s building confidence, improving your mindset, optimizing health, or mastering aesthetics, this is the place to become the best version of yourself. Join the hood and start your transformation today.

OP rate me 14 y and please gimme some tips to fix my sub5 eye area (1 Viewer)

OP rate me 14 y and please gimme some tips to fix my sub5 eye area

oscar

mr. cope
.

Attachments

• IMG_2069.JPG
    IMG_2069.JPG
    197 KB · Views: 22
  • IMG_20260111_104713.jpg
    IMG_20260111_104713.jpg
    145.2 KB · Views: 22
170 typ, ska försöka pubertymaxxa men de är svårt för jag e skitdeprimerad o går aldrig ut om de inte är för gymmet
Bro gymma inte så mycket de är inte så bra som du tror, och gå ut och få mycket solljus svårt nu i vinter men i mars osv när de blir soligt få mycket solljus trust och ät animal based

oscar

mr. cope
Bro gymma inte så mycket de är inte så bra som du tror, och gå ut och få mycket solljus svårt nu i vinter men i mars osv när de blir soligt få mycket solljus trust och ät animal based
ajt ska göra de, gymmar ba 3 gånger i veckan men hur är de dåligt om ja vill pubertymaxxa vill jag ju ha så mycke test som möjligt o de får jag av att träna?
btw säljer snus om ja vill växa?

ajt ska göra de, gymmar ba 3 gånger i veckan men hur är de dåligt om ja vill pubertymaxxa vill jag ju ha så mycke test som möjligt o de får jag av att träna?
btw säljer snus om ja vill växa?
Att gymma höjer bara din kortisol extremt mycket och din kropp vill fokusera på och bygga ben om du nu gymmar mycket kommer din kropp fokusera på att bygga muskler så 1-3 gånger i veckan är fine och du får inte mer test av att gymma direkt din test kommer bli så mycket högre av att äta bra och få solljus än att svetta i ett gym trust din frame aka clavicles växer inte av gymmet eftersom de är ett ben så fokusera bara på näring eftersom de kan göra så dina ben växer

oscar

mr. cope
Att gymma höjer bara din kortisol extremt mycket och din kropp vill fokusera på och bygga ben om du nu gymmar mycket kommer din kropp fokusera på att bygga muskler så 1-3 gånger i veckan är fine och du får inte mer test av att gymma direkt din test kommer bli så mycket högre av att äta bra och få solljus än att svetta i ett gym trust din frame aka clavicles växer inte av gymmet eftersom de är ett ben så fokusera bara på näring eftersom de kan göra så dina ben växer
ajt tack brush men stuntar snus växt?

ajt tack brush men stuntar snus växt?
Ingen aning nikotin vet jag kan ha en effekt men du borde inte oroa dig jag har snusat sen 12 och växte fullt normalt till och med högre än mitt potential och om de får dig att må bra så forsätt stressa aldrig.

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6