jaja ja vet men ja kommer inte direkt växa så mycke längre 180 om ja har tur så ja måste fixa iaf bli hmtn ansiktsmässigtBror du är bara 14 kom igen
Hur lång är du? pubertymaxxa om du är 14 du har mycket kvarjaja ja vet men ja kommer inte direkt växa så mycke längre 180 om ja har tur så ja måste fixa iaf bli hmtn ansiktsmässigt
170 typ, ska försöka pubertymaxxa men de är svårt för jag e skitdeprimerad o går aldrig ut om de inte är för gymmetHur lång är du? pubertymaxxa om du är 14 du har mycket kvar
Bro gymma inte så mycket de är inte så bra som du tror, och gå ut och få mycket solljus svårt nu i vinter men i mars osv när de blir soligt få mycket solljus trust och ät animal based170 typ, ska försöka pubertymaxxa men de är svårt för jag e skitdeprimerad o går aldrig ut om de inte är för gymmet
ajt ska göra de, gymmar ba 3 gånger i veckan men hur är de dåligt om ja vill pubertymaxxa vill jag ju ha så mycke test som möjligt o de får jag av att träna?Bro gymma inte så mycket de är inte så bra som du tror, och gå ut och få mycket solljus svårt nu i vinter men i mars osv när de blir soligt få mycket solljus trust och ät animal based
Att gymma höjer bara din kortisol extremt mycket och din kropp vill fokusera på och bygga ben om du nu gymmar mycket kommer din kropp fokusera på att bygga muskler så 1-3 gånger i veckan är fine och du får inte mer test av att gymma direkt din test kommer bli så mycket högre av att äta bra och få solljus än att svetta i ett gym trust din frame aka clavicles växer inte av gymmet eftersom de är ett ben så fokusera bara på näring eftersom de kan göra så dina ben växerajt ska göra de, gymmar ba 3 gånger i veckan men hur är de dåligt om ja vill pubertymaxxa vill jag ju ha så mycke test som möjligt o de får jag av att träna?
btw säljer snus om ja vill växa?
ajt tack brush men stuntar snus växt?Att gymma höjer bara din kortisol extremt mycket och din kropp vill fokusera på och bygga ben om du nu gymmar mycket kommer din kropp fokusera på att bygga muskler så 1-3 gånger i veckan är fine och du får inte mer test av att gymma direkt din test kommer bli så mycket högre av att äta bra och få solljus än att svetta i ett gym trust din frame aka clavicles växer inte av gymmet eftersom de är ett ben så fokusera bara på näring eftersom de kan göra så dina ben växer
Ingen aning nikotin vet jag kan ha en effekt men du borde inte oroa dig jag har snusat sen 12 och växte fullt normalt till och med högre än mitt potential och om de får dig att må bra så forsätt stressa aldrig.ajt tack brush men stuntar snus växt?
hltn
ajt tackIngen aning nikotin vet jag kan ha en effekt men du borde inte oroa dig jag har snusat sen 12 och växte fullt normalt till och med högre än mitt potential och om de får dig att må bra så forsätt stressa aldrig.
can you tell me whats nerfing me?hltn
unbalanced facial thirds, nose to lips ratio, highset brows mostly i think hltn/lmtn and your eyes they arent that badcan you tell me whats nerfing me?
you look gay and you are recessed may as well rope buddy
you're young, so your puberty has just begununbalanced facial thirds, nose to lips ratio, highset brows mostly i think hltn/lmtn and your eyes they arent that bad
yes i suppose so hopefully it makes him less recessedyou're young, so your puberty has just begun
yeah ik ill pray to lakshmi that puberty ascends meyou're young, so your puberty has just begun
ur mtn bro don't play urself down and just agemaxx twin u have htn or chad in ur future
thanks bhaiyou look good man
maybe htn if i hardmaxx but chad is unreachableur mtn bro don't play urself down and just agemaxx twin u have htn or chad in ur future